Nasty
Iran is not giving up its Uranium. (Hannah Gustafsson, Omni, Idag 13:29)
I do believe that it is weapons Uranium being discussed. Not for one second can I believe that Iran will voluntarily give up their nuclear weapons dream. The future can easily become a nightmare.
SWEDISH
Obehagligt
Iran ger inte upp sitt uran. (Hannah Gustafsson, Omni, Idag 13:29)
Jag tror då att det är vapenuran som avses. Själv tror jag inte en sekund på att den nuvarande regimen i Iran frivilligt kommer att ge upp sina kärnvapendrömmar. Framtiden kan lätt bli en mardröm.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar